miércoles, 25 de septiembre de 2013

REMATANDO SETEMBRO


 Misca e Rabuda
Nai e filla...


Sempre pensei que nunca  ía dar atopado ese lugar no que quedar definitivamente, no que o tempo transcorre lentamente, pero sen deterse... Ese sitio no que as cousas amosan a verdadeira cara que teñen, sen disfraces, sen sorrisos ficticios... Ese recanto no que se pode escoitar o silencio, arrolado polos sons case imperceptibles do camiñar dos días.

Xa remata  setembro e, a verdade, logo de estar case tres meses illada do mundo, creo que atopei o que buscaba. Mágoa ter que voltar de novo ás rutinas de sempre, de sempre que chega setembro. Supoño que botarei moito de menos ese universo paralelo, pois canto máis tempo pasa, máis me afogan as paredes da gaiola. Debe ser por iso polo que demorei o regreso a ela. Ademais, trouxen comigo unha nova colección de canas, dúas enrugas máis, unha fermosa planta de interior e 53 tacos deses que non se poden romper. O das canas e as enrugas non me importa demasiado. Os tacos tampouco... Preocúpame a planta. Igual a boto a perder...

 

7 comentarios:



  1. Debiches atopar un paraíso case doutro mundo.
    A volta é sempre dolorosa, polo que se deixa alí, polo que se trae, polo de sempre que existe ao regresar.
    Gústame a música de Grieg, e as túas Misca e Rabuda.
    A túa planta de interior quizais necesite que de cando en vez a saques fóra, auga, mimos e algunha palabra bonita.
    Alégrame a túa volta de Horta, Concha.
    Sempre me gusta lerche, e ti sábelo.
    Un abrazo.

    Ío

    ResponderEliminar
  2. El universo, los universos, los poliversos paralelos son eso, para lelos.
    Son los que se declaran emprendedores, empresarios de cualquier tipo, a quienes más les fastidian que los haya y que los hallen (como aquellas llaves que casi todo lo abren...jeje) quienes los encuentren sustanciosos, como los lelos y los para; entre ellos me encuentro y me cuento, entre los lelos, los halla y los para.
    Perpendicular a este asunto que aún pareciendo meridiano nos encontramos aquellos que consideramos a los demás en ciertos paralelismos cuando se nos cruza meridianamente cualquier intruso diciendo que ellos son los verdaderos echados para adelante. Paralantes. Paradelas que estuve en ella y pasé errante sin tocar ni *el arco ni a la vieja.
    Mas la planta que por serlo de maceta y creyéndose pequeña o media te preocupa deberías hacer más caso a la de tus pies que son las que más sufren los estragos del tiempo. Ni los brotes que aparecen claros cada día por el paso del tiempo donde más nos vamos pareciendo a los que en otros momentos nos precedieron deberíamos tener en cuenta que al menos los tenemos, peor podría ser que ni esos decolorados tuviéramos. Los otros, los elementos, dejan huella en forma de rasgos de su insistencia a cada día...Nos someten a una tortura y a cada hora hacen preguntas y dejan respuestas, tantas, que se parecen a un interrogatorio donde nuestras células agotadas se recogen y contraen para evitar tanta y descarada; por vergüenza. Éste es el origen del envejecimiento, lo que digan los médicos sólo es un mero apunte para que no le demos importancia, un sacayerros al asunto.
    ¿Queda meramente o meridianamente entendido? Si hubiera alguna duda, puedo reexplicarme...
    Eso :]´

    [Hay un arco viajando hacia Barcelona, por la autopista desde Zaragoza, que representa al Meridiano Cero, se pasa por debajo y no se toca salvo la sombra, cuando la hay.
    O arco da vella es un imposible que, como el anterior, aún siendo mucho más real y menos teórico, tampoco se puede palpar. Una vez logré encontrar su origen puntual de uno de los extremos y, aún estando en el lugar exacto, como no podía tocar el otro por no medir lo suficiente mis brazos perdí la oportunidad de hallar el gran balde repleto de tesoros de denarios de plata y oro. Ésta es la verdadera razón por la cual nadie es capaz de dar con ellos ya que estar están, el problema es que no somos tan elásticos como para alcanzar con ambas manos sus dos extremos.
    Y el que quiera rebatirme esta teoría que vaya y lo compruebe.
    (Así nacen las leyendas, las supersticiones…El origen de todas las religiones y del dolor de cabeza que producen…jeje)]
    Concha, ando tentando el ostracismo comentarista, o el anacorismo montañero, y dedicarme al crustacismo artístico que es lo mío, pero algunas veces preciso leer para describir realidades surrealistas de las que se alimentan mis ojos, mis pensamientos, mis canas viejas. Las ideas… :)))´… surgen trabajando la lectura que vuestros textos producen]

    ResponderEliminar

  3. Tiempo de volver e iniciar un nuevo ciclo. Sobrevivirás, por mucho que eches en falta esa 'horta'. Y aquí estamos todos, esperando tus jugosos textos.

    · BQñMTS

    · CR · & · LMA ·


    ResponderEliminar
  4. Polas canas e as enrugas non te preocupes que é lei de vida. En canto á pranta cúns poucos coidados (sei que os vai ter) arréglase, e régaa de cando en vez.
    Apertas.

    ResponderEliminar
  5. non creo que a planta a botes a perder, é si a botas, de seguro que atoparas outra planta que atender... así é a vida... e a planta é un ser vivo, tocaralle morrer nalgún momento, igual que todos nós.

    ¡que texto mais fermoso, de verdade!

    encantoume

    e gústanme as túas canas e os teus tacos e as túas cousas.

    biquiños,

    ResponderEliminar
  6. por certo, os michos son moi bonitiños,

    ResponderEliminar
  7. pois felicitacións polos tacos. Din que a partires dos 50 as mulleres podemos empezar a vivir a nosa verdadeira vida e non a que viviramos ata agora, esa que tiñan preparada para nós.
    alegraríame que teñas atopado una habitación propia, o teu curruncho con vistas.

    unha aperta moi forte

    ResponderEliminar